0492 – 52 50 98 info@smo-helmond.nl

Wat kunnen we verbeteren?

Klachten

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of over de manier waarop iemand van SMO je behandeld heeft? Dan willen we dat graag van je horen. Iedere klacht geeft ons de kans om misverstanden uit de wereld te helpen, fouten te herstellen en ons werk te verbeteren.

Ga eerst in gesprek over je klacht

Heb je een klacht, bepreek dit eerst met de medewerker die jouw vraag of melding behandelde. Zo kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken.

Kom je er niet uit?

Kom je er in een gesprek niet uit? Dan kun je een formele klacht indienen, ook als je geen cliënt bent van SMO maar wel het gevoel hebt dat je niet goed behandeld bent. Na ontvangst van je klacht zullen wij binnen drie werkdagen reageren. De klachtenfunctionaris ondersteunt je dan bij het oplossen van je klacht en gaat zo nodig in gesprek met de betrokken medewerker(s). Komen jullie er dan nog niet uit, dan brengt de klachtenfunctionaris je in contact met een onafhankelijke commissie die jouw klacht kan beoordelen en uitspraken kan doen over de manier waarop wij ermee om kunnen of moeten gaan.

Heb je hulp nodig bij ongewenst gedrag?

Het is niet altijd gemakkelijk aan te geven wanneer iets ongewenst is. Niet iedereen ervaart dit hetzelfde. Of het nu gaat om seksuele intimidatie, pesten, discriminatie, agressie, geweld of iets anders: je voelt je er niet fijn bij. Heb je een probleem dat je met niemand kunt bespreken? Kom je er zelf niet uit en heb je hulp nodig?

Vertrouwenspersoon Daniëlle staat klaar voor cliënten en medewerkers van SMO. Met haar kun je vrijuit praten. Alles wat je vertelt blijft tussen jullie. Ze biedt een luisterend oor en kan je helpen een goede oplossing te vinden. Heb je Daniëlle nodig? Klik hier voor de pagina met haar contactgegevens.

 

  • Klachtenformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.